Sufletul omului este nemuritor si etern .Platon

luni, 14 septembrie 2015

Corneliu Vadim Tudor A MURIT


Corneliu Vadim Tudor, în vârstă de 65 de ani, a murit,astăzi 14 sept 2015, în Centrul Clinic de Urgenţă de Boli Cardiovasculare al Armatei, unde a fost dus după ce i s-a făcut rău, la ora 18:30!

POEM INEDIT
ULTIMA CAFEA
Hai, Moarte, să bem o cafea
Ţi-o fac cu caimac, aromată
Mai leapădă-ţi coasa cea grea
Şi mantia asta ciudată.
Te rog să iei loc în fotoliu
Nu mă supără dacă fumezi
După cine eşti, Moarte, în doliu?
De ce tot suspini şi oftezi?
E foarte fierbinte cafeaua
Nu te grăbi, că te frigi
Mai lasă-mi pe cer, încă, steaua
Dacă eu am să mor, ce cîştigi?
Ai venit să mă iei în persoană
Prea mare onoare îmi faci
Din toată specia asta umană
Numai pe mine mă placi?
Hai să-ţi ghicesc în cafea
E bine să ştii ce te-aşteaptă
O cumpănă grea vei avea
Dar tu te descurci, eşti deşteaptă.
Eşti tot timpul în criză de bani
Aici, te asemeni cu mine
De ce să fim noi duşmani?
Eu te-nţeleg cel mai bine.
Lumea te aplaudă de departe
În zvon de corridă, olé!
Fii bună şi-ntoarce-te, Moarte
Să văd: după tine ce e?
Acum eşti captivă la mine
Am vrut să-ţi arăt, draga mea
Că nu-mi este frică de tine:
Ţi-am pus şoricioaică-n cafea.
Corneliu Vadim Tudor
Noaptea de duminică spre luni
6 spre 7 septembie 2015
În urmă cu cîteva zile, poetul Corneliu Vadim Tudor a publicat aceste versuri, pe care le-a scris în miez de noapte. Aidoma marilor spirite ale acestei lumi el şi-a presimţit parcă sfîrşitul. Era un pamflet adresat morţii, pe care o lua în zeflemea, la fel cum făcea în toate pamfletele sale. Numai că moartea n-a ştiut de glumă...
A plecat la cele veşnice un mare om, un mare patriot, un ilustru poet şi jurnalist, orator desăvîrşit, politician de primă mărime al ţării, un erudit, care ar fi avut încă multe de oferit oamenilor, pe care a încercat să-i ajute, să le însenineze viaţa. A iubit nespus de mult animalele, în apărarea şi protejarea cărora n-a precupeţit nici un efort. Vadim a fost unic. El a fost Tribunul.
Ne exprimăm profundul regret pentru această pierdere imensă. Lumea e mai tristă şi mai goală fără el. Îl plîngem cu toţii, familie, colegi, prieteni şi ne dorim ca, acolo unde a plecat, Dumnezeu, pe care el L-a preamărit, să aibă grijă de sufletul lui nobil şi să-i pregătească locul care i se cuvine în Rai. Dumnezeu să-l odihnească şi să-l primească în Împărăţia Lui.
Colectivul redacţional al ziarului „Tricolorul" şi al revistei „România Mare" transmite condoleanţe familiei îndoliate.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu