Sufletul omului este nemuritor si etern .Platon

vineri, 19 august 2011

In memoria bunicii mele!

Asemenea stelelor care se sting la trecerea noptii, asa te-ai stins si tu, in urma cu  23 de ani. Dormi in pace buna mea. Vei ramane mereu in sufletele noastre.




Privim cu ochii-n lacrimi
Tarana ce te-apasa
Si-am vrea sa stii mereu
Ca ne lipsesti de-acasa.

Mai spune doar o vorba
Nu ne lasa sa plangem,
Durere avem in suflet
Si-atata amar noi strangem.

Lipsa ta mereu se simte
Si-ntristarea n-a incetat
Dar in inimile noastre
Vei trai cu adevarat.



Amintiri dragi impletite cu lacrimi de dor si tristete este ceea ce simt si acum cand se implinesc 23 de ani de cand m-a parasit pentru totdeauna iubita mea bunica, Boboescu Eva din Rusova Veche, CS. Pentru bunatatea şi dragostea cu care m-a inconjurat, m-a crescut ii datorez eterna pretuire. Il rog pe bunul Dumnezeu sa-i daruiasca odihna vesnica in Imparatia Sa. Amintirea ei, a bunicului si a mamei va ramane cel mai de pret bun al sufletului meu. Timpul nu aduce uitarea, ci adanceste si mai mult durerea în sufletele noastre.Nu ii voi uita niciodata .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu