Sufletul omului este nemuritor si etern .Platon

luni, 17 ianuarie 2011

In memoria bunicului meu! 17.01.2011


Amintiri dragi impletite cu lacrimi de dor si tristete este ceea ce simt si acum cand se implinesc 31 de ani de cand m-a parasit pentru totdeauna iubitul meu bunic, Boboescu Constantin din Rusova Veche CS.

Pentru bunatatea si dragostea cu care m-a inconjurat, m-a crescut, m-a educat ii datorez eterna pretuire.
Langa tata bunu si buna mea, mi-am petrecut anii copilariei,
lor le datorez recunostinta vesnica !
Il rog pe bunul Dumnezeu sa-i daruiasca odihna vesnica in Imparatia Sa.  
Amintirea lui, a bunicii si a mamei va ramane cel mai de pret bun al sufletului meu.
Timpul nu aduce uitarea, ci adanceste si mai mult durerea in sufletele noastre.
Nu ii voi uita niciodata :'( :'(

 
-->
Privim cu ochii-n lacrimi
Tarana ce te-apasa
Si-am vrea sa stii mereu
Ca ne lipsesti de-acasa.
Mai spune doar o vorba
Nu ne lasa sa plangem,
Durere avem in suflet
Si-atata amar noi strangem.
Lipsa ta mereu se simte
Si-ntristarea n-a incetat
Dar in inimile noastre
Vei trai cu adevarat.


                                 



Dumnezeu sa ii ierte pe bunicii si mama mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu